قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی
سرخط خبرها

پیروزی تاریخی سوادکوهی برابر جردن باروز آمریکایی | طلسم باروز شکست + ویدیو

  • کد خبر: ۱۳۹۴۷۷
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
  • ۱
پیروزی تاریخی سوادکوهی برابر جردن باروز آمریکایی | طلسم باروز شکست + ویدیو
علی سوادکوهی موفق شد در یک مبارزه نفس گیر جردن باروز آمریکایی را در فنیال جام جهانی شکست بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، در فینال جام جهانی کشتی علی سوادکوهی برنده مدال طلای آسیا مقابل جردن باروز دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک (۶ طلا و ۳ برنز جهان و یک طلای المپیک ۲۰۱۲) در یک مبارزه حساس با نتیجه ۶ بر ۶ به برتری رسید تا اولین کشتی‌گیر ایرانی باشد که موفق به شکست این کشتی گیر آمریکایی می‌شود.
سوادکوهی در حالی موفق به شکست باروز شد که در پایان وقت نخست ۴ بر صفر از حریف خود عقب بود، اما در وقت دوم جبران مافات کرد و در یک مبارزه دیدنی به برتری ۶ بر ۶ رسید.
جردن باروز طی سال‌های گذشته تاکنون موفق به کسب ۱۴ پیروزی مقابل کشتی گیران مختلف ایران شده بود و هیچ کشتی‌گیر ایرانی نتوانسته بود او را شکست دهد.
سوادکوهی که چند ماه قبل هم کشتی بسیار خوبی مقابل جردن باروز در تورنمنتی بین‌المللی گرفته بود، درحالیکه در لیگ برتر هم موفق به شکست محمد نخودی و سیراکوف روس شده بود، در این مسابقه به نخودی ترجیح داده شد و کار بزرگی انجام داد.
بعد از سوت پایان کشتی، پژمان درستکار و سایر اعضای تیم علی سوادکوهی را در آغوش گرفتند و او هم دستان جردن باروز آمریکایی را بالا برد.
باروز که رکورددار ۱۰ مدال کشتی جهان و المپیک در بین هموطنان خودش هست و هفتمین مدال طلای جهانش را نیز امسال در بلگراد به دست آورد، مورد تشویق کشتی‌گیران و مربیان ایران قرار گرفت.
حالا باید دید علی سوادکوهی در چرخه انتخابی تیم ملی آزاد در سال ۲۰۲۳ نیز اینقدر قدرتمندانه ظاهر خواهد شد تا در یک مسابقه مهم جهانی بتواند جردن باروز را شکست داده و صاحب مدال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
باروز همسن عبدالله موحد بود؟؟!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->